Skaitymo dirbtuvės pirmų klasių mokiniams

Balandžio 16 d. mokykloje lankėsi neformalaus ugdymo specialistas, kuriantis praktikas Andrius Guginis. Su 1a, 1c, 1d klasės mokiniais lektorius vedė kūrybines pamokėles apie teksto kūrimą. Užsiėmimo pradžioje visi smagiai žaidė susipažinimo žaidimą - "sprogdino" menamą balioną, žvelgdami viens kitam į akis, perduodami savo emociją, "keldami" nematomą balioną , kuriame buvo sudėtos viso pasaulio nuotaikos ir svoris. Vaikai pasakojo apie savo skaitomas, ar perskaitytas knygeles, kas jose labiausiai patiko. Vėliau lektorius priminė, iš ko susideda knygose rašomos istorijos. Vyko praktinis darbas - reikėjo "keliauti" per 4 stoteles, užpildyti kiekvieną jų savo įrašais.  
1 KAS? Mėgstamiausias knygos herojus. 
2. KĄ VEIKIA? Kas vyko perskaitytoje knygelėje. 
3.PRIEŽASTIS. Vaikai turėjo apmąstyti ir parašyti, kodėl ar dėl ko jų herojai taip elgėsi. 
4.PABAIGA.Kaip baigėsi herojų nuotykiai. 
Lektorius apibendrino, jog tai ir yra knygos struktūra.  Refleksijoje, turėdami rankoje stebuklingą "kalbėjimo lazdelę", pasitelkė fantaziją ir kūrė įvairių herojų ir veiksmų mišinį, sugalvojo jų pabaigas.  Lektorius džiaugėsi, kad, nors ir pirmokai, bet jau gebėjo dalintis savo mintimis,  turėjo apie ką papasakoti (perskaitytas knygas ir jų herojus) ,,mokėjo užrašyti.

Autorius:
Reda Putrimaitė

Nuotraukos:
Reda Putrimaitė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas