Zarasų „Santarvės" pradinė mokykla

Kviečiame susipažinti su Zarasų "Santarvės" pradine mokykla     

Zarasų Santarvės pradinė mokykla yra mokykla.

Toliau, Zarasų Santarvės pradinė mokykla bus vadinama Pradine mokykla.

Ką mokiniai veikia Pradinėje mokykloje?

Pradinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • gamtos mokslų,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės
  • šokio.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Pradinėje mokykloje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje

Koks yra Pradinės mokyklos darbo laikas?

Pradinė mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Pradinė mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo Pradinė mokykla gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Pradinėje mokykloje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Pradinę mokyklą galite sužinoti internete.

Pradinės mokyklos interneto svetainės adresas yra 

  • https://santarvespm.lt

Galite paskambinti telefonu. 

Pradinės mokyklos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite Pradinės mokyklos interneto svetainėje?

Informacija Pradinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pradinės mokyklos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra Pradinės mokyklos adresas?

Pradinės mokyklos adresas yra

  • Vytauto g. 16, Zarasai 32110

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:

lskdiclaimer

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.05—08.50
  • 2. 09.00—09.45
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.20—13.05
  • 6. 13.15—14.00