Logopede mokykloje dirba
Mokytoja metodininkė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 14.00 |
7.00 – 8.00 |
|
Antradienis |
11.00 – 14.00 | 14.00 – 15.00 18.00 – 19.00 |
|
Trečiadienis |
18.00-19.00 | ||
Ketvirtadienis |
8.00 – 14.00 |
7.00 – 8.00 14.00 – 18.00 |
|
Penktadienis | 11.00 – 14.00 |
7.00 – 11.00 |
Pastaba. Nekontaktinės valandos skirtos darbų planavimui; kalbos ugdymo programų rengimui, pasirengimui pratyboms; pagalbai mokytojams pritaikant bendrąsias ugdymo programas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams; metodinės pagalbos teikimui mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir jų konsultavimui specialiųjų poreikių vaikų kalbos ugdymo klausimais; darbui mokyklos Vaiko gerovės komisijoje.
Logopedo funkcijos
- Įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje.
- Siūlyti skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų: sąrašą mokinių, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą, suderinti su mokyklą aptarnaujančia pedagogine psichologine tarnyba ir teikti tvirtinti mokyklos vadovui.
- Numatyti specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus.
- Sudaryti individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/ mokinių kalbos ugdymo programas, jas taikyti, rengti savo veiklos ataskaitą.
- Šalinti specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Padėti mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
- Konsultuoti mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
- Rengti ir naudoti specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
- Tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus.
- Dalyvauti mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Taikyti savo darbe logopedijos naujoves.
- Šviesti mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoti mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.