Logopedas

Logopede mokykloje dirba

Dalia Antanavičienė Logopedė

Mokytoja metodininkė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis laikas

Pietūs

Nekontaktinis laikas

Pirmadienis

8.00 – 14.00

 

7.00 – 8.00
18.00 – 19.00

Antradienis

11.00 – 14.00   14.00 – 15.00
18.00 – 19.00

Trečiadienis

    18.00-19.00

Ketvirtadienis

8.00 – 14.00

  7.00 – 8.00
14.00 – 18.00
Penktadienis 11.00 – 14.00  

7.00 – 11.00
14.00 – 18.00

Pastaba. Nekontaktinės valandos skirtos darbų planavimui; kalbos ugdymo programų rengimui, pasirengimui pratyboms; pagalbai mokytojams pritaikant bendrąsias ugdymo programas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams; metodinės pagalbos teikimui mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir jų konsultavimui specialiųjų poreikių vaikų kalbos ugdymo klausimais; darbui mokyklos Vaiko gerovės komisijoje.

Logopedo funkcijos

  • Įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje.
  • Siūlyti skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų: sąrašą mokinių, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą, suderinti su mokyklą aptarnaujančia pedagogine psichologine tarnyba ir teikti tvirtinti mokyklos vadovui.
  • Numatyti specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus.
  • Sudaryti individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/ mokinių kalbos ugdymo programas, jas taikyti, rengti savo veiklos ataskaitą.
  • Šalinti specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
  • Padėti mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
  • Konsultuoti mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
  • Rengti ir naudoti specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
  • Tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus.
  • Dalyvauti mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Taikyti savo darbe logopedijos naujoves.
  • Šviesti mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoti mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 08.05 – 08.50
  • 1. 08.05 – 08.50
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.20 – 13.05
  • 6. 13.15 – 14.00