Specialusis pedagogas

Specialiosiomis pedagogėmis mokykloje dirba

Rasa Cibulskienė Specialioji pedagogė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis laikas

Pietūs

Nekontaktinis laikas

Pirmadienis

9.00 – 11.30
12.00 – 14.00

 

11.30 – 12.00
15.00 – 19.00

Antradienis

 

 

 

Trečiadienis

9.00 – 11.30
12.00 – 14.00
  11.30 – 12.00
15.00 – 18.30

Ketvirtadienis

     
Penktadienis    

 

Daina Borisevičienė Specialioji pedagogė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Kontaktinis laikas

Pietūs

Nekontaktinis laikas

Pirmadienis

 

 

 

Antradienis

8.00 – 14.00

 

7.00 – 8.00

Trečiadienis

 

 

17.15 – 18.45

Ketvirtadienis

8.00 – 11.00

 

7.00 – 8.00
13.30 – 18.30
Penktadienis    

 

Specialiojo pedagogo funkcijos

  • Dalyvauti atliekant pedagoginį mokinių vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai bei įvertinant pažangą mokykloje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, – mokinio namuose.
  • Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Zarasų pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numatyti ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taikyti.
  • Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi  galimybes, mokymo ypatumus.
  • Patarti mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, ugdymo programas, pagal poreikį rengti individualizuotą ugdymo programą.
  • Teikti metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoti šių mokinių ugdymo klausimais.
  • Naudoti ugdymo procese mokymo priemones, atsižvelgiant į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį.
  • Tvarkyti ir pildyti savo veiklos dokumentus.
  • Dalyvauti mokyklos vaiko gerovės ir kitų mokyklos direktoriaus sudarytų darbo grupių, komisijų veikloje.
  • Taikyti savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.
  • Šviesti mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoti mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius.
  • Dalyvauti rengiant ir įgyvendinant mokyklos veiklos planus (programas).
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.05 – 08.50
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.20 – 13.05
  • 6. 13.15 – 14.00
Iki vasaros (1-4 kl.) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.